Suddenly feel like writing tonite...hmm...let's get to part 3 of the story of Raif Hakeem...lps minor operation at Pusrawi..1 mlm je Raif warded dh boleh balik....Alhamdulillah..
A year later...Raif admitted kat NMC this time the doc said his lung was affected....5 mlm berkampung kat NMC...Alhamdulillah Raif fully recovered.....
Since then Alhamdulillah...Raif grows healthy..strongly like other kids of his age...
Orang kata...bila kita diuji..means Allah ingat kat kita...Allah sayang kat kita...sekali lagi mama dan papa diuji... I kept blaming myself sbb tho Raif demam but still I sent him to his school due to my difficulties to apply for leaves...a week demam x kebah trus bawak jumpe his Paed...nah!Allah Maha Kuasa....Allah Maha Pengasih..Allah Maha Penyayang...at times when it was really hard for me to be on leave...Allah kurniakan anugerah sakit pada Raif so that I can spend times with him...qada' balik masa2 yang terlepas when I was so busy with my office work..keluar 6.30am..balik 1am!!yess!!1 PAGI...sampaikan ade hari2 mama langsung x sempat nk main with Raif....Alhamdulillah papa helps a lot!just nice after TH punye consol account submitted to AG
Back to Raif's story...yes!!!his Paed said +ve dengue!!Subhanallah...luluh nye hati dgr bila Raif yg sekecik tu Allah uji sebegitu sekali...but Raif is a very2 strong boy...aktif mcm biasa buatkan mama kurang rs rungsing...
3 hari amik darah...Alhamdulillah platlet dh naik...Raif pun recover very fast...syukur Alhamdulillah....mama extend cuti smpai sminggu..tu pun bos dh hint suh masuk ofis...tp mama x peduli...Raif comes 1st...
Now...I really cherish every moment with Raif Hakeem...mama berdoa semoga Allah akan terus kurniakan Raif kesihatan yang baik...insyaAllah ameen......
Friday, August 6, 2010
My dearest son Muhammad Raif Hakeem (Part III)
Posted by I am a super woman, super wife and super mom...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)




0 comments:
Post a Comment